dinsdag 30 oktober 2012

Winterupdate (1)

Hallo iedereen!

Komende winter zal ik af en toe een berichtje posten om jullie te informeren over mijn bezigheden op en naast de fiets!

Na een zwaar maar vooral zeer leerrijk seizoen ben ik ondertussen weer helemaal klaar om er tegenaan te gaan. Niet lang na het WK, dat voor mij de laatste wedstrijd van 2012 was, kneep ik er samen met Stijn een weekje tussenuit om in Egypte de batterijen volledig op te laden! We hebben er kunnen genieten van zon, zee en strand, gelukkig dus niet hetzelfde weertype dat België rond die periode te beurt viel.

Na deze deugddoende vakantie had ik nog een tweetal weken rust, om daarna de draad stilaan terug op te pikken. De eerste weken van de wintertraining stonden en staan in het teken van krachttraining, lopen en zwemmen. Het jaarlijkse 'pijn is fijn'-gevoel na mijn eerste looptochtje, waardoor ik steevast opnieuw te weten kom waar elke spier (groot of klein) zich in mijn lichaam bevindt, deed me in ieder geval al heel veel "goesting" krijgen in volgend seizoen...

Tot binnenkort!

Evelyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten